Větron Ušák - PM (začátky létání vzpomínka 2 vetroň)

Větroň na pomocný motorek 2,5cm3 (klasika úšák)


Technické informace: křídlo - 2800mm, plocha 72,17 dm2, E205
  výškovka - 794 mm, plocha 9,9 dm2 NACA 63A008
  trup - 1460mm
  motor - MVVS 2,5 GFS/R-ABC-RC + standartni tlumič
  vrtule - Kavan 9x4 černá GFK
  baterie - A123 1100-2S (LiFe) na přímo
  příjímač - Duplex R8 EPC
  serva - 2xHS-5485 HB na směrovku a výškovku, 1xHS - 300 na motor, 2xFS 75 Mg na klapky
  váha - 2140 g
  plošné zatížení - 30g/dm2

Tenhle větroň už toho dost pamatuje je už starý asi tak 20 let jednou mne pristal ve Ždíci na hřišti. No přistal, měl jsem rušení teda to byli nervy aby to někoho netrefilo. Ani jsem už nevěděl kam to letí. Měl jsem 63kanál. Tak jsem to zkusil přejet frekvenčním skenerem. Rušení tam je od 62 až 65kanálu ve Ždírci nad Doubravou. Když se neléta moc daleko tak jde. Ale s termickým větroněm se líta daleko. Tak jsem přešel na jiný kanál. Co tam povídaly nebýt těch trubek okolo hřiště tak by to ustál v pohodě. Nabouralo se křídlo to jsem opravil. Měl jsem tam akumulátory 5xEneloop 2000mAh. Ale těžiště bylo moc v předu. Tak jsem tam dal A123 6,6V 1100 mAh (LiFe) na přímo. Mohl jsem to dát přes stabilizátor MAX BEC od Jeti. Ale si říkal jsem si čím míň elektroniky pak se nemá co pokazit. Od toho si slibuji že jsou lehčí, jenom se nabíjí a nemají žadné samovybíjení. Skoušel jsem to a serva. Příjímač vydržel když jsem to napájel 5 článkem. Přecházim na odpojování konektorem na baterkach. Žádný vypínač.


Oprava Křídla Foot in Mouth

 


Model plné kráse Smile

 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit